Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 13, 2010

Sememangnya aku wanita biasa...

Aku ini wanita biasa

Bisa sakit luka kerana cinta
Dingin sepi kerap menyapa
Air mata jatuh lukisan raga


Kadang ku kuat setegar karang
Kadang ku rapuh lemah liar merana
Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut ghairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih

Ya ALLAH..kau tabahkanlah hatiku...untuk menempuh semua dugaan mendatang...sesungguhnya aku lemah..tp dengan bantuanMU YA ALLAH..Aku cuba tuk menghadapi semua dgn tabah dan kuat..biarlah air mata menjadi peneman setia asal aku tidak menyusahkn sesiapa...

Semakin genap usia 25 tahun di bumiMU YA ALLAH..semakin banyak yg aku hadapi...sesungguhnya itulah rencah kehidupan seorang manusia...untukku fahami..pelajari..hadapi dan lalui dgn sebaik mungkin...pengalaman n pengajaran yg amat berharga....hanya di sini dpt ku luahkn semua...

Sesungguhnya aku mohon untuk  dipermudahkan segala urusanku dgnMU..tanggungjawabku sbg seorang hamba...seorang isteri..seorang anak..seorang pekerja...seorang insan yg mampu memberi kebahagiaan kepada semua..bukan menyusahkn bukan membebankan...ku pohon padaMU YA ALLAH..berikanlah aku kekuatan untuk menempuh apa jua dugaanMU...

Di kala aku sedih n gembira aku sentiasa ingin mengingatiMU sbg penciptaku ..yg MAHA AGUNG..MAHA PEMURAH ..MAHA PENGASIH..MAHA PENYAYANG...YA ALLAH...bimbinglah aku ke jalan yg benar...jln yg diredhai olehMU...aminnn ya rabbal alamin...

No comments: