Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 16, 2010

Al Fatihah untuk arwah abahku...

Dalam persiapanku untuk melangkah ke alam perkahwinan..bermacam2 benda yang aku fikirkan...apatah lagi bila mengenangkan arwah abahku yang telah pergi waktu aku masih di tingkatan empat tanggal 10.05.2001...saat itu aku di hostel dan tak sempat bertemu sewaktu arwah menghembuskan nafas yang terakhir...terkilan rasanya..berbulan arwah terlantar sakit...kami sekeluarga dalam dilema...tambah lagi ibuku yang 24 jam menjaga arwah...terlalu sedih..terlalu perit..untuk diimbaskan kembali...
Dan kerana itulah aku mngenal erti susah..erti berdikari sehingga sekarang...seboleh-bolehnya aku xkan menyusahkan org lain klu aku boleh buat sendiri suma benda...yang selebihnya kisah sedih itu biarlah tersemat kukuh di sanubari ini...hanya tuhan yang tahu...aku pasrah n redha dgn ketentuanMU YA ALLAH

Memori di AIDILFITRI bersama arwah ABAH...kakak n anak buahku...xingat thn bila...

No comments: